Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Rätta mig gärna om jag har fel men, 7-8 är väl onsdag och torsdag, i så fall kan jag båda dagarna. Tisdag kan jag däremot inte då det är Hot Rod Café hos Nailheads.
Inte så många som har anmält sitt deltagande, men jag saknar ändå listan med deltagare i första inlägget som ni brukar ha. Räkna in mig.
Jag antar att vi kör runt 18 tiden som vanligt? Jag kommer nog att vara där då, jag kommer att äta där.
Jag kommer och skall försöka ta med min svåger som har 1-års jubileum med Mac och sin Mac Book
På förra Macpuben med Iphone så var det en av er som hade med sig ett ytte-pytte litet USB-Minne, inte större än kontakten. Någon som vet vad det heter och eller vart man kan köpa det?
Det var inte jag som hade med mig det, men det heter Kingmax Superstick och finns att köpa hos Pixmania. De verkar dock ha rätt saftig frakt och försöker pracka på en extra-saker vid utcheckning, så jag har inte tagit mig för att handla ännu. Vi kanske skulle gå ihop några stycken?
Argh! FInns risk för att det är betald trerätters och bowling med jobbet på onsdag. Vilken tid snackar vi om, för troligtvis är jag klar med att spöa kollegorna i bowling runt åttasnåret?
Edit; Såg att ni tänkte vid 18-tiden. Inte har ni väl Leopardat er klart och ätit och allt redan klockan åtta?
Drygt 10 pers ser vi ut att bli! Jag ska käka också, ska försöka vara där strax före 18.30. Jag har en iPhone i kartong, upplåst och klar, om någon skulle vilja slå till imorgon
Drygt 10 pers ser vi ut att bli! Jag ska käka också, ska försöka vara där strax före 18.30. Jag har en iPhone i kartong, upplåst och klar, om någon skulle vilja slå till imorgon