Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

RSS har slutat fungera

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Helt plötsligt fungerar inte några av mina RSS-flöden. Varken i Safari eller i Mail. När jag trycker någon av mina RSS-bokmärken så får jag bara upp "Safari kan inte öppna...". I Mail sitter det ett utropstecken som visar på att det är något fel vid mina RSS. Vet någon vad som kan ha hänt? Förmodligen är det någon fånig inställning som har hoppat galet. Det konstiga är att det hände i Mail och Safari samtidigt.

• Medlem
  • Uppsala
  • 2007-11-06 22:52

Märkligt samma hände mig, men nu en dag senare och en omstart och det hela fungerar igen.

/thomas

Jag har ett annat lustigt, intermittent fel med RSS-strömmar i Safari.

Jag har en dropdown-meny i bokmärkesraden med ett antal RSS-strömmar i. I själva bokmärkesraden ståd det ju då hur många olästa strömmar man har. Där kan det ibland stå att jag har t ex 6 olästa strömmar, men klickar man på menyn visas det inte att det finns några olästa artiklar. Man får klicka på var och en av strömmarna för att hitta den som har olästa artiklar och då försvinner också siffrorna i menyraden. Lite smått irriterande.

Efter om start verkar det fungera:)

1
Bevaka tråden