Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Upplåsning av 1.1.1 utan At&t kort?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

HJÄLP!
Haft min iphone utan sim en vecka och fick sim kortet igår.. Men då funkade inte simet, men allt annat i telefonen. Satt med anysim och massa annat och försökte men lyckades inte. i min frustration uppdaterade ja den till 1.1.1 och nu är den helt låst! Har inget AT&T kort och har nu försökt läsa mig till va ja ska göra. Försökte mig på downgrade med independece men när ja ska “ENTER DFU Mode” kan den inte öppna mina firmware filer.
VAD SKA JAG GÖRA?
blir så trött!

  • Medlem
  • Malmö
  • 2007-11-10 00:27

Kanske hjälper denna guide dig: http://www.ifun.se/kortfattad-guide-2-uppdatering-av-ny-102-till-111/

www.ifun.se finns de flesta guider för olika versioner.

  • Medlem
  • Norrköping
  • 2007-11-10 10:53

Har försökt restora min iPhone, 1.02, men nu är den satt i "Activate iPhone" SIM locked. Kommer inte åt den via independence eller via itunes? HJÄLP?!!!

  • Medlem
  • Malmö
  • 2007-11-10 10:58
Ursprungligen av *HL*:

Har försökt restora min iPhone, 1.02, men nu är den satt i "Activate iPhone" SIM locked. Kommer inte åt den via independence eller via itunes? HJÄLP?!!!

Använder du den senaste versionen av Independence (1.2.5)? Provat starta om både telefon och Independence? Och försöka igen.

  • Medlem
  • Norrköping
  • 2007-11-10 11:47

japp 1.2.5. Provat att startat om independence ligger och söker iphone utan resultat...

1
Bevaka tråden