Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Lägesrapport, iPhone-release Glasgow

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Då var de dags releasen av iPhone här borta i Storbrittannien. Mindre än 3 timmar kvar 18.02 är tydligen releasen satt till.
Dock verkar intresset efter iPhone här i Glasgow vara oerhört dåligt.
Gick förbi Applestore mitt i centrala Glasgow och de var väl uppskattningsvis 40 tappra entusiaster som hade börjat köa. Ganska lite imo, i London ska de tydligen ha köats sen igår, men här är de ingen hype alls och här är till och med vädret bra.

Blir väl att gå ner och kolla lite senare, borde väl egentligen lägga vantarna på en men de är väl bättre att vänta till dom kunniga gjort sitt så man inte står där med en obrukbar iPhone a al version 1.1.2. Om allt vill sig gott så har jag med mig ett flertal hem till Sverige närmare juletider.

Så skottarna brinner inte för iPhone?

blir det motsvarande 4000SEK i brittland eller är det lika billigt som i staterna?

Nää dom brinner verkligen inte för iPhone, sprang ner och köpte mig en igår och dom verkade ha alldeles för många kvar.
3600 kr gick den på.

Hum, undrar om det blir lika lätt att hacka dessa som de från staterna? Från GB kan man ju köpa utan tull och moms.

Jag antar att abonemangsprocessen är densamma? Dvs man kan köpa den över disk utan att ingå avtal?

Någon som har koll på vad den kostar i Düskland och Frankrike?

//K

när är de nu dags för iphone hos oss,, nån som hört nått datum.. ? min v800 börjar göra sitt nu,, men har jag väntat så jäfla länge så ska jag ha en iphone också !

  • Medlem
  • Gotland
  • 2007-11-12 22:42
Ursprungligen av _pojke:

när är de nu dags för iphone hos oss,, nån som hört nått datum.. ? min v800 börjar göra sitt nu,, men har jag väntat så jäfla länge så ska jag ha en iphone också !

Finns ingen information om detta..

/RoHHbiN

1
Bevaka tråden