Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Lite reflektioner

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Linköping
  • 2007-11-12 08:53

Nu har jag haft min Iphone ett tag och tycker den år grym.
Dock så beter den sig lite konstigt ibland.

1. Den vill ibland inte starta från standby läge, den fungerar dock för när det ringer så hoppar den igång. Speciellt när jag varit ute och det varit kallt då krävs det att jag stoppar in den i laddaren men då hoppar den igång fint.

2. Fingervantar = nono då går det inte att använda den själv så man måste ta av sig vantarna, ett litet - på våra breddgrader... fungerar det med Skinnhandskar??

3. När jag varit ute i kyla och skulle använda kameran så flöt kristallerna omkring som attan och det såg skitskumt ut och då var det ändå 1-2 grader +, hur fungerar det måntro i -15?

4. Går det att spela upp wav filer? Det gick att lägga till i Itunes och att synca men inte att spela, trodde att itunes konverterade direkt eller att den skulle klaga på att han inte kunde synca om det var format som den inte stödde?

Ursprungligen av Biorno:

fungerar det med Skinnhandskar??

Näe, inte för mig i alla fall. Har ett par väldigt tunna smidiga i lammnappa, men inte ens med dom så går det.

1
Bevaka tråden