Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hur skickar man sms till flera samtidigt?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Finns det ett sätt att skapa grupper i adressboken, eller..?
M

Jag tror faktiskt inte det går. Ännu en av alla brister i SMS-funktionen på iPhone.

Sen vet jag inte varför jag kom att tänka på det här helt plötsligt

OffT:
Illustrativt Adrian. Ska bli intressant att se om det någonsin kommer en flashplayer t iphonen. Det löjliga är att det finns till PSPn, men dar funkar inte utube å andra sidan.
OnT:
Ingen som kan rekommendera nån beprövad app som gör jobbet med sms:en?

Ursprungligen av Mistadobbalina:

OffT:
Illustrativt Adrian. Ska bli intressant att se om det någonsin kommer en flashplayer t iphonen. Det löjliga är att det finns till PSPn, men dar funkar inte utube å andra sidan.

Jag har fortsatt skeptisk till det, vi hade en del diskussioner om det i den här tråden, där vissa trodde det skulle komma rätt fort.

Jag tror att Apples videolösning är hårt knuten till speciella kretsar för hårdvaruacceleration (av MPEG-4) och så länge Flash käkar CPU som den gör idag på Mac OS X tror jag inte det är rimligt att det ska kunna flyta på på en liten iPhone. Men vi får väl se...

Ok, kanske går att lösa multiutskick av sms. Om man skapar en kontakt i adressboken och sätter in flera telefonnummer på samma rad. Har prövat med kommatecken mellan numren utan framgång dock. "*" och "#" återstår att testa. Återkommer...... Funkade inte.

Nån som har en lösning?

Senast redigerat 2007-11-22 00:27
1
Bevaka tråden