Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Är det bara mej, eller andra som har upplevt att Youtube, Stocks, Maps och Weather har slutat att fungera i dag? Min är en Upplåst IPSF FW 1.1.1 iPhone. Några andra med samma problem? Jag kan se at några stycken inne på hackint0sh har samma problem. Men är det andra som upplever samma problem?
Jag har samma problem. Någon som hört att det bara är relaterat till egen aktiverade telefoner eller om det krånglar med de iPhones som är aktiverade på "riktigt"?
Jag har haft problem med åtminstone weather appen de senaste dagarna. Det skumma är att det bara är tidigt på dagen (kollar alltid vädret när jag käkar frukost). Det verkar som att Yahoo kör någon uppdatering eller liknande just den tiden på dygnet. Ska testa igen imorgon bitti
Min weather är lite buggad, den visar tvärt om med Fahrenhiet och Celsius. Så man får köra den på Fahrenhiet om man vill ha Celsius. Lite kul men är ju inget större problem egentligen.