Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Skärmen är toppen. Har dessutom dubbla USB och HDMI. Jag är nöjd. Köpte den för 2900kr. nu ser jag att den gått upp 400:- Ändå mycket skärm för pengarna.
Skärmen är toppen. Har dessutom dubbla USB och HDMI. Jag är nöjd. Köpte den för 2900kr. nu ser jag att den gått upp 400:- Ändå mycket skärm för pengarna.
Så skall det inte vara! Jag skulle i alla fall försöka reklamera. Jag har inte dom problemen, och inte ett par till jag känner. Kanske är det något som är för klent i datorn, eller ett inställningsfel?
Vet vad hdmi är! Just därför jag vart förvånad. För att Hdmi har ju begränsningar i gränssnitten över hur saker och ting skall skickas och visas som dvi snittet inte har!. Just därför är det inte bra för datorer. Iaf inte just nu.
Vet vad hdmi är! Just därför jag vart förvånad. För att Hdmi har ju begränsningar i gränssnitten över hur saker och ting skall skickas och visas som dvi snittet inte har!. Just därför är det inte bra för datorer. Iaf inte just nu.
Instämmer, kan klar rekomendera den... är mycke nöjd med min, värd var enda krona, tilläggas kan att den även matchar nya tangentbordet mycket bra samt att den är helt OK till en PowerMac G5.
Det beror ju heeelt på vilka krav man har på skärmen.
Om man har som största krav att den ska se bra ut ihop med iMac, så är den ju oerhört prisvärd.
Vill man däremot sätta dubbla DVI-ingångar högst på priolistan, så är den inte vidare prisvärd.
Det beror ju heeelt på vilka krav man har på skärmen.
Om man har som största krav att den ska se bra ut ihop med iMac, så är den ju oerhört prisvärd.
Vill man däremot sätta dubbla DVI-ingångar högst på priolistan, så är den inte vidare prisvärd.