Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Tom men ändå inte

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Det började med att jag uppdaterade ipodens software genom itunes. När jag sen skulle använda den så fanns det ingen musik i den, alla listor är tomma, men om jag kikar i settings så står det att nästan 30 gig är upptaget. Fattar inte varför. Så jag återställde ipoden till fabriksinställningar i itunes och förde över aöö musik igen. Nu är det fortfarande samma problem, helt tomt i ipoden men utrymmet är fortfarande upptaget.
Vad gör man????

Ps har en ipod video 30 gig, nu med software 1.2.2

Tacksam för svar!

Senast redigerat 2007-11-15 21:04
  • Medlem
  • Torsby
  • 2007-11-15 21:52

Jag kopierar mitt eget inlägg från en annan tråd:

Citat:

Det kan vara värt att testa YamiPod (gratis) eller Anapod (inte lika gratis), bägge har funktioner för att reparera iPodens databas.
(Naturligtvis görs detta på egen risk, men det värsta som kan hända är att du måste återställa iPoden, och det har du ju redan gjort ett par gånger.)

Har testat yamipod nu, inget förändrardes...
Testade även som sista utväg att formatera ipoden, fortfarande samma problem....
Jävla skitpryl, vafan ska man göra??

Jag har precis samma problem. Ipoden kopplade ur sig själv, 20 gick upptaget på disken men ingen musik ! Prövade också Yamipod, fic bara fram att x antal filer eller kataloger vr skadadde, var betyder detta ?

Det löste sig äntligen. Jag uppdaterade mitt itunes till 7.5. Läste på ett annat forum, många har haft samma problem efter att dom har uppdaterat sin ipod software till 1.2.1
Så uppdatera itunes och det löser sig.

min är fortfarande så.. =/ nån som kan hjälpa mig?

1
Bevaka tråden