Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
på apples hemsida såg jag samtidigt som jag slängde ner nya itunes förövrigt att jaguar fanns att köpa, e detta nytt eller e jag lite efter om man säger så! :rolleyes:
Är det någon som har koll på vad som händer med studentversioner när man slutar studera? Jag förstår att programvaran kommer att fortsätta fungera, men är man laglig? Får man fortsätta använda dessa programvaror även efter studierna? Eller måste man köpa en fullprisversion när man börjar arbeta?
quote:Skapades ursprungligen av: iGnu: 299,- är ett bra pris för 10.x -> 10.2 tycker jag... men nej då inte Apple, dom ska tjäna pengar på oss stackars användare IGEN!
Igen? Dom har släppt gratis uppdateringar i ett och ett halvt år nu...
Jag som användare köper en produkt. Köper eller avbetalar på en bil. Är det rimligt att jag då automatiskt kan hämta en ny bil när min har blivit "gammal" ? Tid är pengar...
Dock så synes det rättvist att jag får något för mitt "gamla" operativ. Vi får se ? Köper självkart en licens när tiden är mogen.