Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iPod Touch 16GB för 2995:- på Komplett.se!

Tråden skapades och har fått 13 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hur kommer detta sig?
Tror ni det är nåt lurt i vassen så att säga?

Hur kan de sälja dem så billigt - kan de ha fått reda på en ny modell i januari? Eller kommer en generell prissänkning (ingen liten sådan heller!) hos alla återförsäljare de närmsta dagarna?

Jag är misstänksam mot grejer som låter för bra/billigt för att vara sant. Vad säger ni?

  • Avstängd
  • Stockholm
  • 2007-11-23 13:36

Komplett är en seriös butik. Fast jag förstår inte hur de kan sälja den så billigt. Dom måste gå back på den.

  • Medlem
  • Linköping, Sweden, Sweden
  • 2007-11-23 14:36

Är detta sant så spyr jag galla på min macbook, jag köpte min 8GB Touch i veckan för 2900, för 100 kr till hade jag kunnat få en 16GB? Här kommer en länk för alla som är sugna
http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=340410

Jag blir nästan gråtfärdig, tror ni butiken tar tillbaka en touch som man haft en vecka typ, 4 dagar?!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-11-23 15:40
Ursprungligen av Millow:

Jag blir nästan gråtfärdig, tror ni butiken tar tillbaka en touch som man haft en vecka typ, 4 dagar?!

Om du köpt online så har du 14dagars öppet köp, i butiker där man går och köper brukar man inte ens få öppna förpackningen.

lAlA

Det måste vara fel. Touch har kommit lagom till Sverige innan jul och spås vara en populär julklapp. Det måste vara fel... hoppas jag i alla fall, har köpt en 16 GB på OnOff

Ingen som hört talas om lockvaror?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-11-23 20:25

kan ju ha köpt in från usa. jag fick ju min för 2500 med frakt (via eBay) men känns som att momsen skulle höja priset ändå....

Lockvara. Max en per kund och erbjudandet räcker till 27 nov. Men komplett.se är jävligt pålitliga så det är bara att slå till! Jag ahr dock redan en inhandlad för 3800 på apple, haha.

  • Medlem
  • Örebro
  • 2007-11-24 17:31

Oj, bra pris! Jag är glad att jag köpte en touch från USA och inte i Sverige så jag slipper sitta och slå huvudet i skrivbordet!

Kul! Slängde iväg en beställning och skall få den skickad den 26:e. Har hummat på köpet länge nog så nu är det bara att hålla tummarna om att skärmen är ok utan döda/fasta pixlar.

  • Medlem
  • Lidingö
  • 2007-11-25 00:21

Jag har också lagt en order. Tror ni att man kan komma och hämta iPoden på tisdag?

  • Medlem
  • Sollefteå
  • 2007-11-25 18:48

Även jag slängde iväg en beställning

Och nu har även jag, trådstartaren, fallit för frestelsen.
Antar att detta är ett sätt för Komplett att få oss att handla även de övriga julklapparna hos dem.
Snackade med en bekant (som är appleåterförsäljare) som sade att priset är helt galet. Inköpspriset för iPod Touch 16GB är [i]drygt 3.300 kr[/i].

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-11-29 12:17

Nu har de höjt priset till 3495kr.

1
Bevaka tråden