Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

För sent att köpa?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-11-08 23:38

Hej!

Har sagt åt en polare borta i USA att köpa en Iphone nu och sedan skicka den hem hit till Sverige. Har lästa och sett att den nya versionen ska komma imon men tror ni det kan vara för sent om han köper den på lördag, kan dom verkligen uppdatera alla på en gång? låter lite ofattbart.

Tack på förhand!

Jocke

  • Medlem
  • 2007-11-09 05:27

1.1.1 kommer nog finnas kvar ett par dagar minst, men det beror självklart på vilken butik också. På 5th avenue kommer 1.1.2 fixas på direkten, men på en mindre butik butik kan 1.1.1 finnas längre.

Annars så finns det en butik som ligger på 7th evenue och 34 korsningen, inte helt säkert på korsningen. Men butiken heter Youre Choice, en jätte liten, där säljer dom redan upplåsta iphones för $500.

Ursprungligen av JGG:

Annars så finns det en butik som ligger på 7th evenue och 34 korsningen, inte helt säkert på korsningen. Men butiken heter Youre Choice, en jätte liten, där säljer dom redan upplåsta iphones för $500.

Min syster är där i skrivande stund.
Affären heter typ Wireless Choice.
De hade inga upplåsta Iphones hema nu, men sa att de kunde fixa fram på någon timma för 575$ +tax!:tveksam:

  • Medlem
  • 2007-11-24 15:28

när jag var där hade dom en prislapp där det stod $500, men dom har väll ändrat nu...

Jo,
Att 1.1.2 fortfarande är ohackad börjar väll spegla av sig på 1.1.1. priserna nu.

  • Medlem
  • Växjö
  • 2007-11-28 01:23

Tänkte bara säga att jag köpte en iPhone den 9 november från USA och fick en (tror de eller ej) 1.0.0 firmwire. Hoppas detta kan ge dig lite förhoppningar. Med detta försöker jag säga att om du handlar i mindre städer är de större chans att du kan få en gammal firmwire. 1.0.0 är ju stenåldern!

Lycka till!

1
Bevaka tråden