Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Adobe Audition 3

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Adobe Audition 3
Adobe släppte nyligen Adobe Audition 3.
Jag är personligen mycket besviken över att det inte kommer en Mac-version.
Är också besviken över att det inte ingår i Master Collection.

Länk:
Adobe Audition 3

  • Avstängd
  • Stockholm
  • 2007-09-12 23:24

Så länge Apple själv levererar Garageband, Logic Express och Logic Pro kan man inte förvänta sig att Adobe gör en Mac-version av Audition. Dom har ingen Premiere till Mac heller så klart [FCE & FCP]. Allt detta är logiskt och klart som korvspad.

Ursprungligen av mjg:

Så länge Apple själv levererar Garageband, Logic Express och Logic Pro kan man inte förvänta sig att Adobe gör en Mac-version av Audition. Dom har ingen Premiere till Mac heller så klart [FCE & FCP]. Allt detta är logiskt och klart som korvspad.

Adobe har Premiere till mac. Bara till att läsa: http://www.adobe.com/products/premiere/systemreqs/

Precis. Iom att Premiere släpptes till Mac så hoppades jag på att Audition skulle komma också.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-11-24 05:35

Någon som har testat än? Jag håller på nu och det verkar jättebra. Det enda jag saknar än så länge är en CPU-mätare. Finns det en sådan, har jag missat den? :s

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-11-24 05:44

Någon som har testat än? Jag håller på nu och det verkar jättebra. Det enda jag saknar än så länge är en CPU-mätare. Finns det en sådan, har jag missat den? :s

1
Bevaka tråden