Jag är inte säker hur "internals" funkar bakom Boot Camp och Fusion...:">
Jag installerade Win med Boot Camp först, för att testa om allt funkar. Jag tyckte inte om att få boota om om jag ville byta mellan OS X och Win, så jag kollade om det finns andra virtualiseringsprogram. Jag bytte till Fusion som importerade Boot Camp partitionen. Den virtuella maskinen som jag öppnar med Fusion heter fortfarande "Boot Camp partition", men det kan vara bara ett namn. Det var hur det funkade före flytten till Leopard då jag bytte ut systemdisken helt och hållet och kopierade allt från den gamla disken. När jag testade om Fusion funkar så såg jag att min "Boot Camp partition" erbjuds att öppnas och tydligen följde det med när jag kopierade från den gamla systemdisken. När jag inte kör Fusion då dyker upp en till volym i Findern som är Win partitionen.
Jag är ledsen att jag kan inte beskriva i mera tekniska termer. Min mening är att jag tydligen kopierade "Boot Camp partionen" (vad än nu är) och det går att använda med Fuison efter flytten utan problem, dvs Fusion kan vara en möjlig lösning.