Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Borde man inte göra något för att lyfta den här tråden mer, bara 275 röster efter 1 vecka. Om röstningen redan nu har avtagit så är ju tävlingen redan avgjord.
Har ni någon koll på att de som vinner verkligen är 99.se-medlemmar, eftersom den är väl inte öppen? Med tanke på att det finns sidor som samlar alla tävlingar på en och samma sida, så kan det vara många "outsiders", om någon nu bryr sig.
Det står väl inget i tävlingsreglerna om att man måste vara medlem på 99mac för att vara med och tävla? Däremot så är det 99macs medlemmar som utser två vinnare, för att rösta måste man vara medlem.
/M
(ska för övrigt bli intressant att se hur bra det kommer sälja nu när det finns så många bra alternativ varav flera är gratis och kör med öppna format..)
Jag kör en amerikansk variant. Jag vet att det kommer 3G etc i vår. men jag vill inte sitta fast med ett dyrt abbonemang med ev en leverantör som inte är min nuvarande.
Är inte så beroende av 3G heller. Har haft 3G-telefoner men har för det mesta stängt av 3G.