Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Trevligt att höra att du tyckte om den, jag har väntat i en vecka nu på att Adium Dev Team ska godkänna den.. fortfarande ligger jag visst långt bak i kön då andra saker har kommit in. Du får felmeddelandet då den inte är godkänt än tyvärr. Titta gärna in om någon dag och ladda ner om du gillade den. / Jonathan
Märkligt, när jag öppnar ett chatfönster försvinner alla kontakter från kontaktlistan. Man måste starta om Adium för att de skall komma tillbaka. Några ideer om vad som kan vara knasigt?
Har suttit och lekt lite i Adium sen inslaget i Macworld idag, försöker få skrivbordet snyggt. Måste fråga nån och jag kan väl lika gärna göra det här: Kan jag på något sätt få bort Macintosh HD från skrivbordet, lägga den i dockan tex?
Har suttit och lekt lite i Adium sen inslaget i Macworld idag, försöker få skrivbordet snyggt. Måste fråga nån och jag kan väl lika gärna göra det här: Kan jag på något sätt få bort Macintosh HD från skrivbordet, lägga den i dockan tex?