Hej alla,
sedan jag skaffade iPhone måste jag säga att jag drar mig för att skicka sms. Eller iallafall en viss sorts SMS, den sorten jag skickar till många mottagare tex. Och ärligt talat, utan svensk ordlista tar det faktiskt lite längre tid än innan att skriva SMS. Därför skulle jag VERKLIGEN vilja ha ett program på min mac så att jag kan skicka SMS från den. Jag är beredd att betala lika mycket som det kostar att skicka från min telefon.
Hade förut BluePhoneElite2, men den funkar ju inte med iPhone - mig veterligen funkar inga av de applikationer som sänder SMS via telefonen med iPhone. Ett ganska stort minus. Hoppas det löser sig så snart iPhonens API blir mer utforskat och det finns möjligheter för utvecklare att jobba seriöst på plattformen.
Men åter till frågan - kan någon rekommendera någon lösning på hur man skickar SMS från datorn. Jag har sett flera Widgets, tex SMS Mac, som verkar hyfsade. Eller så finns det kanske nån svensk website där man kan pröjsa för att skicka SMS? Alla tips emottages tacksamt, misstänker att fler tycker som jag!