Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

När hålls nästa Keynote?

Tråden skapades och har fått 14 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2007-12-04 21:41

Visste inte riktigt vart jag skulle lägga upp denna tråd så någon cool administratör får gärna flytta den till ett mer lämpligt ställe.

Jag undrar om man vet när nästa keynote blir från apple? Är de bestämda datum eller går Steve bara upp på scene när något speciellt händer?

Det är snart dags för Macworld Expo 2008. http://macworld.idg.se/2.1038/1.134437

Tisdag 15 januari.
9.00 lokal tid, 18.00 svensk tid.

http://www.macworld.com/news/2007/12/03/jobskeynote/index.php?lsrc=mwrss

• Medlem
  • 2007-12-05 15:13

Vilken sida ska jag kolla på alltså för att alltid veta när nästa är?

Ursprungligen av can:

Finns nog ingen speciell sida för det. Kolla här på 99mac. Det dyker alltid upp trådar här när det börjar närma sig.

De två stora är:
- Mac World Expo i januari
- WWDC (Apples utvecklarkonferens) som oftast ligger i juni, men som något år flyttats till augusti.

Tidigare har det också varit produktlanseringar i samband med Apple Expo i Paris i september, och på Mac World Expo i Boston eller New York i juli, men det var nog ett par år sedan det hände något där.

Under året brukar det också komma några mindre presskonferenser (Apple Media Events), men de annonseras inte ut förrän 1-2 veckor i förväg.

Senast redigerat 2007-12-05 16:15
Ursprungligen av Jesper Ohlsson:

De två stora är Mac World Expo i januari, och WWDC (Apples utvecklarkonferens) som tidigare låg i juni, men som de senaste 2-3 åren legat i augusti.

Men WWDC'07 låg ju i juni, eller?

Ursprungligen av gabriel.fjellander:

Men WWDC'07 låg ju i juni, eller?

Ja, rätt. Det var bara 2006 som man flyttade WWDC till augusti. Jag rättar i mitt förra inlägg.

Ursprungligen av can:

Om du klickar på grafiken upplagd ovan så hamnar du på en website där du kan ladda ner en widget... som räknar ner på din dashboard.

Måhända den uppdateras med nästa event när detta är överspelat. ?

• Medlem
  • Stockholm
  • 2007-12-07 08:56
Ursprungligen av Goflorp:

Om du klickar på grafiken upplagd ovan så hamnar du på en website där du kan ladda ner en widget... som räknar ner på din dashboard.

Måhända den uppdateras med nästa event när detta är överspelat. ?

Har mycket svårt att se att Steve kommer släppa några sådana nyheter på MWE i januari... snarare att han släpper nyheten om den slimmade macbooken och lite annat men inget om release i andra länder, det tror jag inte.

• Medlem
  • 2007-12-05 20:13

Tack så 15 januari är datumet man ska längta efter i hopp om att iphone lanseras i sverige eller nått

• Medlem
  • 2007-12-06 10:39

Jo men jag har ju en pc :/

• Medlem
  • Stockholm
  • 2007-12-06 15:45
Ursprungligen av can:

Jo men jag har ju en pc :/

stackare

• Medlem
  • 2007-12-06 22:20

jo, jag vet ska nog switcha snart när jag har råd

• Medlem
  • 2007-12-07 23:57

ÅÅå man kan bara hoppas. Längtar tills luren kommer till Sverige.

1
Bevaka tråden