Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Java på iPhone?

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej,finns det något sätt att använda java på iphone för att tex. Kolla mailen på hotmail.com

Tacksam för svar/hjälp Filip

• Medlem
  • Värmdö
  • 2007-12-02 17:34

Nej tyvärr, men du kanske hittar en lösning i denna tråd:
http://www.99.se/iphone-mobiltelefon/226650-hur-anvaender-hotmail-i-min-iphone.html

Jag såg precis att det var en inställning i telefonen sry!

Ursprungligen av wilhelmsson:

Jag såg precis att det var en inställning i telefonen sry!

En IDG-läsare råkade snubbla in i denna diskussion och krävde i kommentarerna på idg.se att någon borde korrigera wilhelmssons "GROVA LÖGN".
Eftersom han misslyckades att registrera sig här på 99.se så bad han följdaktligen någon som redan var 99.se-medlem att påpeka detta åt honom. Nu har jag gjort det.

Ursprungligen av Martin Pettersson:

En IDG-läsare råkade snubbla in i denna diskussion och krävde i kommentarerna på idg.se att någon borde korrigera wilhelmssons "GROVA LÖGN".
Eftersom han misslyckades att registrera sig här på 99.se så bad han följdaktligen någon som redan var 99.se-medlem att påpeka detta åt honom. Nu har jag gjort det.

haha grova lögn! Kommer inte ens ihåg hur det kommer sig att jag ställde frågan

• Medlem
  • Värmdö
  • 2009-08-04 23:29

Han utgick nog från mitt inlägg om att kunna konfigurera Hotmail, han syftade inte på att han hittade någon Java inställning i telefonen.

Ursprungligen av Jetwash:

Han utgick nog från mitt inlägg om att kunna konfigurera Hotmail, han syftade inte på att han hittade någon Java inställning i telefonen.

Exakt så tolkade jag det också....

1
Bevaka tråden