Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iPhone 1.11 är tillverkade vecka 39 eller senare

Tråden skapades och har fått 74 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Lur fr NY

Fick hem en lur med serienummer 7R746
Trist, men sant 1.1.2

  • Medlem
  • Sigtuna
  • 2007-11-27 21:51

köpte 2 st 7*742 (vecka 42 telefoner) igår med 1.1.1 i chicago michigan avenue (apple store)

  • Medlem
  • Sigtuna
  • 2007-11-27 21:53

@ plizzo nej idags läget går det bara låsa upp med en sak som heter turbo sim ( kostar ca 800 inkl frakt) men dom kommer kunna låsa upp den med mjukvaru upplåsning när nästa "patch"/"firmware" uppdatering kommer
source: http://www.hackint0sh.org/forum/showthread.php?t=17490

Ett lotteri detta... Vissa som köpt på 5th i NY senaste veckan har fått V46 och vissa typ V42. Ganska stor skillnad. Jag väntar med spänning på min från San Diego...

  • Medlem
  • Jönköping
  • 2007-11-28 23:35

Köpte i Orlando, Florida Mall, Serienr 4747T med 1.1.2

kopte precis tva stycken iPhones pa apple store i chicago. De var tillverkade vecka 48 enligt serialnumbret. Tycker ni att jag ska ga tillbaka och fraga om jag far byta?

7V742: 1.1.2 (inköpt 6 dec 2007, london regent street)

Chicago, Michigan Avenue; 1.1.1 = 7T7391
Inköpt 1 DEC.

Köpte där på Chicago, Michigan Avenue den 4:e. Faan då var jag någon dag försen. Köpte fyra stycken tillslut. Fast det är väl ett lotteri. Jag fick inte titta på förpackningarna innan jag köpte dem och orkade inte byta fram och tillbaka tills jag skulle få en 1.1.1. Min far och kompis blev ju iaf glada att jag kom hem med iPhones till dem. De sa att de kunde vänta... Frågan är bara hur länge...

San Diego, 1.1.2, tillv-vecka 48. Köpt 4 dec.

Hallå jag köpte min iphone förra veckan i NYC apple store 5 th ave
det visa sig att den var av den nya version , finns det någon lösning än ? Och hur länge kan det dröja ?

Ursprungligen av Robbynaish:

Hallå jag köpte min iphone förra veckan i NYC apple store 5 th ave
det visa sig att den var av den nya version , finns det någon lösning än ? Och hur länge kan det dröja ?

Enda möjligheten idag är att köpa ett TurboSIM kort
Vi väntar på en ny uppdatering som förrhopningsvis kommer innehålla ett secpack så att vi kan ändra 4.6 Bootloadern....typ

P.s. Robby Naish??? Surfare?
Mee too

1.1.1-telefon inköpt i november/december...

7T741 med version 1.1.1. Inköpt någonstans i USA för två veckor sedan. Jag måste haft rejäl tur...

Underbart med fungerande iPhone! :D:D
Svenska tecken, svenskt simkort, nya spännande program... Ska imorgon donera till dem som gjorde det möjligt!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-12-13 21:43

Inköpt 10:e dec i NY. 1.1.2

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-12-19 00:59

Inköpt mitten november i New York. Skall enligt serienumret vara tillverkad vecka 41 men har 1.1.2

Kan detta vara en uppgraderad 1.1.1 som jag kan låsa upp?

Bevaka tråden