Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Belkin TuneFM funkar den till classic?

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Vadstena
  • 2007-12-10 21:55

Jag har tänkt skaffa en fmsändare och tänkte då passa på att skaffa en billaddare med.
Funderar på denna

http://prisjakt.se/produkt.php?p=234413

kommer den att fungera till min 80 gb iPod classic?

• Medlem
  • Älmhult
  • 2007-12-11 12:35

Funkar den till iPod Video, som var föregående modellen, så bör den funka till Classic. Jag kan inte riktigt se på bilden vilken iPod Modell som är avbildad.

Jag har hur som helst en vanlig iTrip som funkade till Video som funkar utmärkt till Classic och eftersom det är samma kontakt och samma företag som gör dem både så borde de funka utan problem.

• Medlem
  • Vadstena
  • 2007-12-11 17:00
Ursprungligen av iggy:

Funkar den till iPod Video, som var föregående modellen, så bör den funka till Classic. Jag kan inte riktigt se på bilden vilken iPod Modell som är avbildad.

Jag har hur som helst en vanlig iTrip som funkade till Video som funkar utmärkt till Classic och eftersom det är samma kontakt och samma företag som gör dem både så borde de funka utan problem.

OK, tack för svaret, blev lite osäker när jag såg att den på belkins hemsida bara fanns under video (G5) fliken. Blir nog en sådan

1
Bevaka tråden