Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Låst efter restore...HJÄLP !

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Malung
  • 2007-12-13 18:44

Shit, har nu prövat restorea iphonen för den hoppade tillbaka till menyerna hela tiden... och får då felmeddelande 1602, och sedan 1604 andra gången...
nu går det inte att göra så mycket...bara en bild där den visar att jag ska koppla laddar sladde till itunes??? men itunes känner inte av att den är inkopplad...

Plz folkens hjälp mig....vad ska jag göra nu da?

jag använde filen iPhone1,1_1.1.1_3A109a_Restore.ipsw och höll inne shiftknappen (PC) när jag försökte restorea telefonen...

en version 1.1.1 är det...med itunes 7.4...

HJÄLP ! !

Mvh

tjena, jag har inte haft just ditt problem men jag fick felmedelande när jag skulle uppdatera min telefon 1.1.1.
Detta löste sig dock vid en installation av nyaste itunes. Bara en tanke om du inte kommer på nåt.

  • Medlem
  • Lidingö
  • 2007-12-13 20:23

Jag har haft samma problem med min förra iPod Touch, då gjorde jag så att jag laddade den hela naten med vanlig strömadapter, sedan på morgonen resorade jag den.
Har du tur så kan det gå på utan att behöva restora den imorgon bitti.

MVH
Andbert

  • Medlem
  • International user
  • 2007-12-13 21:51

DIn iPhone har hamnat i dfu-mode. Du måste ta den ur det med ex vis iNdependence och sedan jailbreaka och låsa upp på nytt. Se den här tråden:

http://www.99.se/iphone-mobiltelefon/229998-iphone-last-vid-uppdatering-hur-lasa-igen.html?highlight=bia

1
Bevaka tråden