Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

ikoner försvunnit nedanför skrivbordet

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Järfälla
  • 2007-12-12 19:54

Nu har ja lyckats med det omöjliga...
Jag uppgraderade installer (tror inte det har med saken att göra) sen installerade jagspring board och då hamnade massa ikoner nedanför det man kan se på skrivbordet, bland annat installer och servises. Jag kan inte ta bort program och ssh är avstängt. vad göra?
Någon soms varit med om något liknande?
Har varit inne lite på å uppgradera till 1.1.1 men guiden jag tänkte följa krövde att man skulle använda installer som ja ej kan.

  • Medlem
  • Järfälla
  • 2007-12-13 12:53

Tror jag har kommit fram till att jag måste återställa den på något sätt.
Finns de någon guide för att återställa en 1.0.2 någonstans?

avinstallera springboard och installera summerboard istället, då kan du skrolla runt bland dina ikoner.

  • Medlem
  • Järfälla
  • 2007-12-14 14:52

Kom inte på hur jag skulle göra det när installer inte syntes på skrivbordet.. så jag återställde den.
Men nu vet jag inte hur man får in installer igen (har för mig jag la in d i samband med upplåsningen första gången), testade ett installationprogram som man kör från datorn men det höll på jättelänge så jag avbröt det. Någon som har installerat installer i efterhand?

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2007-12-14 15:10
Ursprungligen av Bergarn:

Kom inte på hur jag skulle göra det när installer inte syntes på skrivbordet.. så jag återställde den.
Men nu vet jag inte hur man får in installer igen (har för mig jag la in d i samband med upplåsningen första gången), testade ett installationprogram som man kör från datorn men det höll på jättelänge så jag avbröt det. Någon som har installerat installer i efterhand?

Surfa till jailbreakme.com från iPhone....?

1
Bevaka tråden