Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Bästa sättet att flytta kontakter?

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Trollhättan
  • 2007-12-15 11:39

Tja!
Min iphone kom på posten här i dagarna. Använde tidigare (har kvar den) en Sony Ericsson K810i. Däri har jag alla kontakter jag vill få in i min iphone. Hur på bästa sätt få jag över kontakterna? Det blir jobbigt att skriva in manuellt, finns det något sätt att skriva kontakterna i datorn och sedan synka över?

Tack på förhand!

Ja använd iSync, vet inte om det är kompatibelt med din telefon men testa sök. Har du Leopard så har listan över telefoner som är kompatibla ökat kraftigt. Hade en Z610i som inte fungerade i Tiger med iSync men perfekt i Leopard. Sedan när du har alla kontakter i adressboken så syncar du bara iphone med itunes

  • Medlem
  • Trollhättan
  • 2007-12-15 12:12

Glömde nämna att jag använder windows, det programmet du pratar om körs bara på mac som jag förstått det.

  • Medlem
  • Umeå
  • 2007-12-15 12:33

Går det inte att synka din K810i med Outlook (ej Oulook Express)? Isf synkas allt till din iPhone när du kopplar in den.

  • Medlem
  • Trollhättan
  • 2007-12-15 12:40

Har försökt ett tag nu och såhär ligger det till:

Min k810i har syncat med Outlook 2000
Min Iphone Vägrar synca med Outlook 2000, vill bara synca med outlook express
Min k810i vägrar synca med Outlook express.

Knepigt läge!

EDIT

När jag försöker synca med Outlook 2000 så står det i itunes att den inte hittar outlook eller så är den inte angedd som standard client för epost. Hur ställer jag in Outlook 2000 att bli standardklient för epost?

Senast redigerat 2007-12-15 13:06
  • Medlem
  • Umeå
  • 2007-12-15 14:29

Jag kör Outlook 2007 och ställde inte in nåt särskilt innan.
På startmenyn, direkt i första menyn (om man kör old school, ej XP), så har jag ett program som heter 'Default Programs'. Där kan jag välja sånt.

jag sparade ner alla kontakter i en fil som jag sen skickade till datorn via ir... importerade sen filen till outlook express och synkade min iphone. slipper man få problem med SE's gnäll om olika outlook.

1
Bevaka tråden