Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Får inte fram openSSH

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej.

Sitter och försöker komma åt min iphone via openSSH men det går inte som jag trodde. Efter installation så kommer inte programet eller något sådant i telefonen fram. Har provat att installera om men inget händer. Vad gör jag för fel?

Arvid

Alltså, jag som nyss har lärt mig detta kan tipsa om att följa det som står i den här tråden:
http://www.99.se/program-spel-foer-iphone/230948-hur-laegga-applikationer-via-datorn.html

Men för att svara kort - SSH är inget du "får fram", det öppnar bara upp möjligheten att komma åt iPhonens filsystem via datorn. Det är alltså inget program eller applikation som har en egen ikon eller så.

  • Medlem
  • 2007-12-11 21:50

Preics, du kommer inte få fram någon "openSSH" icon efter att du har installerat det...

  • Medlem
  • Sigtuna
  • 2007-12-18 06:37

du kan läsa om detta på min hemsida
www.ifonesverige.se

Hmm... Jag lyckas inte få upp OpenSSH i min programlista under Installer (och det är inte redan installerat). Finns det någon cache eller liknande för Installer som man kan tömma?

De sources jag har är ifon, iClarified, SwePhone och såklart AppTapp Official. Borde jag ha någon annan source för att se OpenSSH?

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2008-04-04 16:44
Ursprungligen av daniel1210:

Hmm... Jag lyckas inte få upp OpenSSH i min programlista under Installer (och det är inte redan installerat). Finns det någon cache eller liknande för Installer som man kan tömma?

De sources jag har är ifon, iClarified, SwePhone och såklart AppTapp Official. Borde jag ha någon annan source för att se OpenSSH?

Har du installerat CommunitySources?

Jösses vad dum jag känner mig nu... Så, nu finns alla apps där igen... Tack!!!!

1
Bevaka tråden