Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Efterinstallera skrivardrivisar

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej

Är det någon som har ett bra sätt att efterinstallera skrivardrivrutiner från Leopardskivan UTAN att behöva dra in ett helt nytt system? Dum och hårddisksnål som jag var installerade jag inga drivisar när leoparden installerades, och nu säger HP att de inte har några stand-alone-drivrutiner till min skrivare, utan att man ska använda de som fanns på Leopardskivan. När jag försöker lägga till vill den dock installera ett helt nytt system för att lägga in dessa drivrutiner, och det känns som lite overkill för att bara ha in ett par drivrutiner.

/Johan

Leta rätt på de enskilda paketen på skivan. Ligger i /System/Installation/Packages (eller nåt sånt) tog det ur huvudet.

Tackar, det fungerade utmärkt.

• Medlem
  • 2008-03-24 23:47

Även jag försöker installera skrivare som jag valt bort i 10.5 installationen.

Jag hittar bara dessa mappar på disken:

Optional Installs
Instructions
Installera Mac OS X

Om jag väljer att öppna paketets innehåll på "Installera Mac OS X" hittar jag bara mappen Contents. I denna mapp finns undermappar MacOS och Resources.

Vart hittar jag drivrutinerna till skrivarna?

• Medlem
  • Stockholm
  • 2008-03-25 00:02
Ursprungligen av MP:

Även jag försöker installera skrivare som jag valt bort i 10.5 installationen.

Jag hittar bara dessa mappar på disken:

Optional Installs
Instructions
Installera Mac OS X

Om jag väljer att öppna paketets innehåll på "Installera Mac OS X" hittar jag bara mappen Contents. I denna mapp finns undermappar MacOS och Resources.

Vart hittar jag drivrutinerna till skrivarna?

I Optional Installs.

1
Bevaka tråden