Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hörlurar till ipod är knas

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hejsan.

Jag har precis lagt in musik till min nya Ipod Touch och ska ny lyssna, när jag ska sätta in hörlurarna så går den inte att få in längst in, utan det "gråa" sticker ut 6-7 mm kanske. Och ibland hör jag bara ur en hörlur och får då vrida lite på den för att höra bättre, så ska det väl inte vara?

Sen, kan man bara ladda ipoden i datorn? och hur lång tid tar det att ladda för att den ska få full laddning ungefär?

mitt första problem är nu löst, jag vågade inte trycka in hörlurarna ordentligt bara men det där med laddning ?

Köp en laddare utan USB, finns väl för under 200 som tillbehör till touchen.

• Medlem
  • 2007-12-24 22:58

läs gärna infon som kom med iPoden, den laddas via datorn, något tillbehör behövs inte... (egentligen)

• Medlem
  • Stockholm
  • 2007-12-25 01:13
Ursprungligen av avart:

läs gärna infon som kom med iPoden, den laddas via datorn, något tillbehör behövs inte... (egentligen)

...förrän om något år eller så då batteriet börjar bli dåligt och du kanske behöver ladda det flera gånger om dagen...

• Medlem
  • 2007-12-25 01:21
Ursprungligen av bengtb:

...förrän om något år eller så då batteriet börjar bli dåligt och du kanske behöver ladda det flera gånger om dagen...

då byter man det.

1
Bevaka tråden