Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Misslyckad nergradering till 1.1.1?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Borås
  • 2007-12-27 12:59

Jag lyckas inte nergradera min iphone från 1.1.2 till 1.1.1, får felmedelande 1604 istället för 1015 som man vanligtvis ska få, sen när jag använder ibrickr för att låsa upp telefonen så har inget hänt med telefonen, samma "connect to itunes" bakgrund som innan, inte activate iphone bakgrunden med en glob som man ska ha när man nergraderat den till 1.1.1, vad kan detta bero på? Ingen här som stött på något likande fel?

  • Medlem
  • Höganäs
  • 2007-12-27 16:48

Jag har stött på fel då jag fått (1) och (5), det kan hänga ihop med att du har fått ner fel programvara... Den rätta programvaran för 1.1.1 heter: iPhone1,1_1.1.1_3A109a_Restore.ipsw
Du kan hämta ner denna programvara här: http://appldnld.apple.com.edgesuite.net/content.info.apple.com/iPhone/061-3883.20070927.In76t/iPhone1,1_1.1.1_3A109a_Restore.ipsw

  • Medlem
  • Borås
  • 2007-12-27 17:30

värkar inte som det är det heller, har bytt flera gånger nu och provat alla olika fel som det möjligen kan vara, enligt apple.com så står fel 1604 för att det är något som är fel med datorn eller något liknande, men inget värkar hjälpa om man rättar till allt dom tipsar om att man ska göra, värkar va ett väldigt ovanligt fel, eller så är det bara jag som gör fel på nånting, jävligt lurigt är det iaf.

Det kan inte vara fel på itunes då, vet att jag hade problem med itunes när jag skulle uppgradera til 1.1.1, jag laddade ner nyaste itunes och då funkade det. Bara en tanken om felmeddelande säger att det ligger i datorn och ej i iphonen.

good luck!!

  • Medlem
  • Borås
  • 2007-12-27 18:59

kollat det också tyvärr, avinstalerat det gammla jag hade och instalerade det senaste men ingen skillnad på problemet ändå=/ ska föröska göra detta på en annan dator och se om det funkar men det värkar väldigt långsökt att de skulle funka känns det som, Värkar ju inte va någon annan som har samma fel heller, de är det som är så skumt med detta.

1
Bevaka tråden