Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hjälp mig med 1.1.2 jailbreak??

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej Jag jailbreakade min touch men "råkade" uppdatera automatiskt genom itunes så jailbreaket försvann, ,Hur gör jag nu??skulle vara supertacksam om hjälp...Tack på förhand

Senast redigerat 2007-12-28 19:30

Det är bara att jailbreaka på nytt, precis som du gjorde första gången.

• Medlem
  • Habo
  • 2007-12-29 17:47
Ursprungligen av karlzone:

Det är bara att jailbreaka på nytt, precis som du gjorde första gången.

kan man ju inte

• Medlem
  • Nacka
  • 2007-12-29 22:42

kan man väll.. man får ned-datera till 1.1.1, jailbreakme, installera oktoprep, uppdatera igen och sen köra jailbreak filen! Min ipod tokhängde sig och blinkade svart och vitt så det var ju bara att återställa, nedgradera och sen jailbreaka..
http://www.99.se/ipod-touch/229657-jailbreak-1-1-2-med-svenska-instruktioner.html

Det fungerade finfint för mig. Har däremot en annan fråga, så jag passar på att låna tråden lite (om det nu är okej).

När man installerar Appsnap får man ju en uppsjö med olika applikationer. Jag tror däremot att det finns ännu fler... är det möjligt att komma åt dem på något sätt, eller är det bara programmen i "Installer" som finns?

Du ska kunna lägga till fler källor (sources) i Installer.

Jag återställde min touch men den vill inte återgå till 111 utan är fortfarande 112 vad ska jag göra????

Snälla HJÄLP!!!

• Medlem
  • International user
  • 2008-01-04 04:36
Ursprungligen av mattemuck:

Jag återställde min touch men den vill inte återgå till 111 utan är fortfarande 112 vad ska jag göra????

Snälla HJÄLP!!!

nllub har redan lagt upp en länk men här en till!:)

Ladda ner instruktioner härifrån och läs....långsamt och noggrant

http://www.99.se/ipod-touch/229657-jailbreak-1-1-2-med-svenska-instruktioner.html

Lycka till!;)

1
Bevaka tråden