Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Import iPhone - Q&A - Många Q

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej!

Jag hoppas på att någon kan svara på några "enkla" frågor här angående hela "åka till england för att köpa en iphone " procedur.
Nåväl,

Efter att ha läst några inlägg så har jag konstaterat att man kan
Åka till England, och köpa en iPhone med svensk visa, samt svensk legitimation.

Men, efter att ha läst några inlägg så stod det också att man skulle uppge en adress. Spelar det roll vilken adress? Jag menar, Pizza Hut eller någon McDonalds adress borde väll gälla i sådanna fall?

En till "fanboy" fråga,
Ni som har varit på den upptäcktsfärden, finns det någon apple-store eller O2 affär i närheten av Stanstedt? Eftersom att tunnelbanan är väldigt dyr att åka med. Jag har för mig att det kostar 5£/dag.

Flygbiljett är relativt billigt, Januari, då skolan startar är det väldigt billigt ( ryanair)
1 flygbiljett till London, 2 dagar 135kr inkl skatt.

Hotell vet jag inte, men något vandrarhem kan komma händigt. Eller gatan utanför en applestore? ;D

Nåja, väldigt ostruktuerat inlägg, men hey, trötthet och sugenhet (?) kan skada en ;/

Senast redigerat 2007-12-31 09:18
  • Medlem
  • 2007-12-30 11:28

jag tror att det funkar med vilken adress som helst. Det finns flera "the phone warehouse" butiker i england och borde finnas nära Stanstedt.

1
Bevaka tråden