Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Mycket problem med Ipod Classics?

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

halloj,

funderar på att tjacka en classic 160 Gb...

men efter att kolla runt lite på nätet verkar det som många har massa olika strul med dom ?!?!?

Är det mer än tidigare modeller ? Har själv aldrig haft nån Ipod...

För att göra saken "värre", lurar jag på att hämta hem en fr USA då en polare kommer hem efter jul...

Hur funkar det med garantin då? Är den "worldwide" ??

Tacksam för svar

iPod är det Woldwide garanti på. Fick nyligen hem en 160 gb Classic själv, som en kompis köpt åt mig i USA. Klarade tull och skatt och den gick på ungefär vad 80 Gb gör här. Har inte spelat den värst mycket, men inte haft några problem med den än. Det enda som var strul var att väskan den låg i kom bort på flygplatsen, så den kom hem över en vecka senare.

Så det är bara att be han köpa en åt dig. Och kanske ta den i handbagaget

Det är inga som helst problem att köpa den utomlands, jag importerade min iPod video från en kille i Australien via en annons på blocket.se

Härligt!
Jag ska till usa om nån vecka!
ska då köpa en ipod "classic/video" 160gb!

Ingen som kan säga nått om problem med dom då?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-01-04 15:29

Gjorde så med min nano och iphone, inga problem

Min 80GB hade lite småproblem i början (lagg i menyerna, hängde sig nån gång, osv...), men nu efter några uppdateringar så är den helt så som den ska vara.

Min 80gb frös efter 2 dagar eller så och jag var tvungen att låta den laddas ur. Förutom det så har jag inte haft några problem.

1
Bevaka tråden