- joppe.ejd
- Medlem ●
- Helsingborg
Å fy fan, nån som vill ha lite tillbaka för den tid som har lagts ned...
Aaa, för jäkligt. Men ärligt talat tyckte jag inte om den nya verisionen alls efter att ha testat demot. Var mer känsla innan.
Jag gjorde också misstaget att uppdatera.. Men lyckades fixa det genom att avinstallera det och sedan installera om det och starta om min iPhone... Konstigt men lyckades, tills jag uppdaterade Installer...
Det går att ladda ner den gamla versionen på Carl Loodbergs hemsida, dock så fattar jag inte hur spelet ska kunna funka med bara en Labyrinth.app fil... det finns ju en jädra massa systemfiler som ska till spelet också..
Undrar det samma, har testat lite. Får fram ikonen i iphonen iallafall, men den tycket inte vilja starta spelet så antagligen ligger nått fel.
Jag har installerat tillbaks det gamla utan problem, Det var bara att avinstallera det gamla och sedan FTP:a det gamla 0.4.0 till Applications mappen och starta om SpringBoard, sen hostade det gamla igång igen. Jag bifogar gamla versionen av Labyrinth så att alla kan njuta av det
HAHAHA, jag uppdaterade inte, det stod ju demo klart och tydligt....
Vad duktigt av dig, helt onödigt inlägg enligt mig.
Eftersom du verkar ha Labyrinth 0.4.0 kan du ju säga oss hur filerna skall ligga?
Jag har installerat tillbaks det gamla utan problem, Det var bara att avinstallera det gamla och sedan FTP:a det gamla 0.4.0 till Applications mappen och starta om SpringBoard, sen hostade det gamla igång igen. Jag bifogar gamla versionen av Labyrinth så att alla kan njuta av det
Var så jag gjorde, men det funkar inte för mig. Får fram ikonen men den startar inte spelet. Istället fasnar den på "Welcome To Labyrinth" sidan och hoppar sedan tillbacks till menyn efter ca 30sec.
Vad duktigt av dig, helt onödigt inlägg enligt mig.
Eftersom du verkar ha Labyrinth 0.4.0 kan du ju säga oss hur filerna skall ligga?
Var så jag gjorde, men det funkar inte för mig. Får fram ikonen men den startar inte spelet. Istället fasnar den på "Welcome To Labyrinth" sidan och hoppar sedan tillbacks till menyn efter ca 30sec.
Det var iallafall så jag gjorde.. Saken är den att jag startade om SpringBoard med term-vt100 också om det nu skulle hjälpa.. annars visades ju inte ikonen. Men jag har inga problem, funkar skitbra och jag tycker inte det var några problem... testa att installera det nya via installer, ta bort det och FTPa över det gamla igen bara för och så vad som kan vara fel. Spelet extraherar själv alla filer efter att man har skickat över det så vitt jag vet.
Jag har tyvärr samma problem. Lyckats installera Old Labyrinth från en av sources som nämndes i tråden, men inget dök upp. Fixade BossTool och flyttade runt (100+ fritt nu), avinstallerade, installerade, startade om. Men inget dyker upp ändå.
Vad har gått galet då?