Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Rakapparat och kaffebryggare - nytt i iPhone!

Tråden skapades och har fått 14 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Otroligt! Om jag inte sett filmen hade jag inte trott att Apple gömt en liten rakapparat, kaffebrygga och även röntgenapparat i en iPhone!

http://www.youtube.com/watch?v=lcB8CKa73B0

  • Medlem
  • Malmö
  • 2007-07-30 11:19

Hahaha, så jäkla bra och coolt gjort!

Fanns även iBeer länkat via samma youtube-sida.

Kan man ladda ner detta någonstans gratis?

hittade en sida men det kostade pengar.

  • Medlem
  • 2008-01-08 00:10

Vad menar du? Vill du inte betala fast det kostar?

  • Medlem
  • 2008-01-08 17:39

Ja, bor det inte vara så svårt att förstå, tycker jag iaf? Inte precis en svårtolkad mening.

När jag såg filmerna första gången, typ för 1 månad sedan så försökte jag hittade en sida vart man kunde ladda hem filerna gratis, men hittade inget...

  • Medlem
  • 2008-01-09 22:10
Ursprungligen av JGG:

Ja, bor det inte vara så svårt att förstå, tycker jag iaf? Inte precis en svårtolkad mening.

När jag såg filmerna första gången, typ för 1 månad sedan så försökte jag hittade en sida vart man kunde ladda hem filerna gratis, men hittade inget...

Ja precis, du har hittat det du vill ha, men där kostar det pengar. Men du är inte intresserad av att betala pengar, så då kan jag tipsa dig om någon torrentsida t.ex.

  • Medlem
  • 2008-01-08 19:38

Eh, okej. Tycker du att den här frågan är lika rimlig:

Jag hittar nedladdningsbar Adobe CS3 bara på Adobe.com där det kostar pengar. Var kan jag ladda ner gratis?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-01-08 19:46

Jag hittade de på en sida gratis iaf. Fast den sidan är borttagen nu...

Jag kanske kan lägga upp de på Rapidshare eller nåt senare.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-01-08 20:45

hittade en sida där dom säljer app som är ganska lika dom här dom kostar runt 2 och 4 dollar men verkar skit coola sj har jag inte testad så om nån gör det säg till det vore cool att ha en sån app
http://www.hottrix.com/iphone

MVH Alexander

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-01-09 20:40
Ursprungligen av aebswe:

hittade en sida där dom säljer app som är ganska lika dom här dom kostar runt 2 och 4 dollar men verkar skit coola sj har jag inte testad så om nån gör det säg till det vore cool att ha en sån app
http://www.hottrix.com/iphone

MVH Alexander

Jo de är coola... i typ några minuter. Inte värt 4 dollar tycker jag. Det är ju bara en kort videosnutt. Ingen application.

Senast redigerat 2008-01-09 21:03
  • Medlem
  • 2008-01-09 21:12

Hänvisningar till piratkopierade grejer med uppmaningar till att ladda ner dem är förbjudna på 99.se. Ett inlägg med sådana länkar är nu raderat.

Skärpning!

Admin

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-01-11 22:33

nu har jag skaffat dom flesta x-ray , iwater , ifish, ibug , ipopcorn det enda som e lite dåligt e att man måste lära sig rörelserna för att det e videor men så e det överallt har laddat ner dom gratis om nån vill ha dom så e det bara att fråga för att just nu kan jag inte länken eftersom jag skriver från iphonen och har länken sparad i datorn

MVH
Alexander

  • Medlem
  • Värmdö
  • 2008-01-11 23:06

Eftersom ni inte följer Barons råd så stänger jag denna tråd.

1
Bevaka tråden