Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Får inte in ringsignaler i iTunes?

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
Ursprungligen av Adrian B:

Ja, det verkar som om 1.1.2 + iTunes 7.5 givit tillbaka den möjligheten, läs mer här:

iTunes 7.5 and iPhone 1.1.2 return custom ringtones

Läste på den här sidan att man ska kunna lägga till ringsignaler i iTunes 7.5 och sedan synka på en 1.1.2 telefon, nu har jag en 1.1.1 telefon, men det går inte ens att få in ringsignalen i iTunes även om jag döper om en 25 sekunders snutt till .m4a eller .m4r, döper man den till m4r så står det RING på filen det är väl det rätta men den dyker inte upp i iTunes ringsignaler om man dubbelklickar på den eller drar den till ringsignaler i iTunes:tveksam:

ITunes 7.5 iPhone 1.1.1 mac OS 10.4.11

Ja har samma problem. Min kommer in i iTunes ringsignaler när ja byter till m4r men sen kommer den inte där pp ringsignaler när ja trycker på iPhonen i iTunes. Där det står vad jag vill synka. När jag synkar står det att filen inte kan synkas eftersom den fillen inte fungrar på iPhonen.

Man kan inte bara döpa om dem, måste använda ett program, garageband tex. Sen måste 1.1.2 vara på iphonen för att låtarna ska föras över. Finns säkert andra program som klarar hela låtar men vem ringer egentligen i över 40 sekunder?

Har för mig att jag läst att ringsignalerna är vanliga .acc men har blivit flaggade så att itunes ser dem som ringsignaler istället för låtar.

1
Bevaka tråden