Ville bara säga att fönstret plötsligt dykt upp igen, utan egentlig anledning... Körde ju som sagt en "ren" ominstallation och uppdatering utan effekt. Nån vecka senare fanns fönstret där. Nu har biblioteket försvunnit istället- så när som på 700 Mb. Vid omstart finns alla 75 Gb med i "uppräkningen" nederst i fönstret, men skulle tippa på att bara en så där 5-6 Gb av dom faktiskt står med i låtbiblioteket, varav många blivit trippla eller mer dubletter- på nåt sätt verkar det som om dessa 700 Mb förökat sej!! Låtarna finns kvar i Itunes mappen, som jag ej bråkat med, men flertalet låtar har helt förvunnit... Hur många kan jag ej säga.
Detta är helt jävla stört, utan omsvep. Så jävla klantig i datoranvändandet är jag inte- möjligen är det TuneRanger som jag testat som är boven i dramat. Fast inte vad det gäller det mystiska försvinnande fönstret då...
Alldeles för mycket strul för att ens veta vad jag ska börja med... Kommer lägga ner en jävla massa tid på att MANUELLT styra upp biblioteket som finns kvar, och hoppas på det bästa.
Tack för all hjälp dock!!!