11 dagar efter att du skrev ditt senaste inlägg var det jag svarade... inte riktigt samma sak som 2 veckor, men ok... Men eftersom jag tyckte att du hade fått så lite svar och dessutom ville påpeka att det finns mindre micar, så var det väl inget fel i att kommentera det? Det låg ju (pga den låga aktiviteten här) fortfarande ganska högt upp i listan.
När det gäller credit-givningen så var det inte HELT KLART av ditt sätt att skriva att du gav dem credit åt själva patch-iden. Det lät snarare på dig som om de hade hjälpt dig att fysiskt utföra det hela, när du tackade "för hjälpen".
Sedan det där med att du gjrode det en vecka innan de släppte de första 500 micarna är ju totalt ointressant. Det är väl självklart att det tar tid att börja fabrikstillverka en sak? De hade ju gjort mycket mindre och smidigare mikrofoner än det hacket som du visade, LÅNGT innan du hade gjort något iVoice hack och långt innan någon hade gjort det överhuvudtaget. De micar som de handgjorde i början är ju lika små som den som jag visade på bilden ovan, bara en liten designskillnad.
iVoice-micen däremot är väl närmare 8ggr så stor... I alla fall många gånger större. Dessutom lär den väl dra mer ström också misstänker jag.