Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Kan man fixa en icon för tex "Games"?

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag har en hel del spel i min telefon. Vore trevligt om man kunde ha en ikon på springboard kallad tex "Games", och lägga in alla mina spel i den.
Går det, och i så fall hur gör man?

Japp, finns ett program att ladda hem genom Installer som heter Categories som låter dig göra precis det du frågar om!

Ursprungligen av Shamrock:

Japp, finns ett program att ladda hem genom Installer som heter Categories som låter dig göra precis det du frågar om!

Tack.
Men jagförstår nog inte riktigt. Jag kommer till Categories, men där under ligger det en jädra massa mappar. Developmnt...ebooks...flashcards...games osv.
Vilket menar du är det jag ska hämta?

Nej självaste programmet ska heta categories, ta listan med alla program och kolla på c

Ursprungligen av PowerAxl:

Nej självaste programmet ska heta categories, ta listan med alla program och kolla på c

Ok, nu hittade jag. Håller på och hämtar just nu, tar en stund.
Får jag passa på att fråga hur nya hgrejer hamnar i installer. Är det nåt jag själv måste lägga in eller hamnar det där då man är uppkopplad?

Är nog lite rubbad, men jag vet faktiskt inte hur jag ska gå vidare. Categories ligger nu som en ikon på springboard nu, Kikar i det, men fattar lik förba**at inte hur jag ska göra??

Hur ska jag alltså fortsätta för att ordna mina ikoner. Tex fixa en som jag kan kalla "games" och peta in mina spel där..??

Senast redigerat 2008-01-19 00:01
Ursprungligen av NickeNano:

Ok, nu hittade jag. Håller på och hämtar just nu, tar en stund.
Får jag passa på att fråga hur nya hgrejer hamnar i installer. Är det nåt jag själv måste lägga in eller hamnar det där då man är uppkopplad?

Installer.app ansluter automatiskt till några förinställda "programsoures" (källor) där den hämtar program, men du kan själv lägga till fler sources i installer och på så sätt få tillgång till fler program.

(ber om ursäkt för lite luddigt inlägg, jag är trött)

1
Bevaka tråden