Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Skärmproblem, fler drabbade?

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej!

Har haft min touch nu i några månader. Hackade den ganska omgående. Jag har på senare tid fått problem med att skärmen inte alltid "svarar" vid knapptryck. Ibland går det inte att trycka alls. Om jag då sätter touchen i "sleep" så fungerar den kort därefter.

iPoden är nu återställd men fortfarande samma problem. Är jag ensam? Vad ska jag göra?

Du är inte ensam..! Jag hade problem med min från start, fick den att fungera periodvis och trodde ett tag att problemen var borta. För 1 månad sen så frös den oftare och oftare och till slut så kunde jag inte använda den. Lämnade in den på DD data och efter en vecka fick jag en ny.

Resultat av allt strul:
Köpte en ny Ipod med gravyr för en massa pengar. Hade strul från start och fick resetta den och ladda om all musik en massa gånger plus en massa samtal till Apple. Lämnade in den och fick efter tjat en ny efter ca 1 vecka men då utan gravyr. Fick betala 155 kr för uppdateringen för de nya programmen, hade jag väntat 2 veckor till hade jag kanske fått den med de nya programmen förinstallerade.

Nöjd med Apple?: Nej.
Nöjd med Ipoden nu?: Galet nöjd eftersom den nu fungerar mkt bra.

Ursprungligen av ztryparen:

Du är inte ensam..! Jag hade problem med min från start, fick den att fungera periodvis och trodde ett tag att problemen var borta. För 1 månad sen så frös den oftare och oftare och till slut så kunde jag inte använda den. Lämnade in den på DD data och efter en vecka fick jag en ny.

Resultat av allt strul:
Köpte en ny Ipod med gravyr för en massa pengar. Hade strul från start och fick resetta den och ladda om all musik en massa gånger plus en massa samtal till Apple. Lämnade in den och fick efter tjat en ny efter ca 1 vecka men då utan gravyr. Fick betala 155 kr för uppdateringen för de nya programmen, hade jag väntat 2 veckor till hade jag kanske fått den med de nya programmen förinstallerade.

Nöjd med Apple?: Nej.
Nöjd med Ipoden nu?: Galet nöjd eftersom den nu fungerar mkt bra.

Då är det bara för mig att åka in med prylen och hoppas på en ny.

1
Bevaka tråden