- chinobar
- Medlem ●
- Uppsala
MacHeist Easter Egg Revealed! $50 Worth of Apps Free!
Look behind the painting on the front page and get DEVONnote, Hana, and Billy Frontier all for free! Sweet!
http://digg.com/apple/MacHeist_Easter_Egg_Revealed_50_Worth_of_Apps_Free
Jag är ny medlem och registrerade mig precis, när jag loggat in ser jag ju en hög program(en lite rabatt), har jag fått full-versionerna av de, eller?
Gäller samma sak med programmen man köper? Eller kommer man få en "äkta" licens med dem?
Då brukar det vara en riktig version som man kan uppdatera, såvida det inte står något annat. T ex TextMate som de hade förra året går bara att uppdatera inom version 1.x medan de som köpt TextMate på vanligt sätt har blivit lovade fri uppdatering till TextMate 2 när den versionen kommer.
äh, jag är mest sugen på appsen i *förra* bundeln... typiskt!
blir det inget mer heist-pussel nu när bundeln är presenterad?
Tror inte det men om du vill få chansen att köpa shareware lite billigare så kan jag rekomendera Maczot. Just för stunden finns det inget som lockar men det brukar vara en hel del bra grejjor där.
Sådärja, Snapz Pro upplåst och MacHeist II inköpt. Ska bli kul att kolla in de andra programmen också, testade TaskPaper lite när det var beta, kanske kan vara användbart.
Samma här. Jag väntade också in Snapz och så gav jag bort en licens på Appzapper till en släkting - har redan multipla licenser på det programmet.
Försäljningen har passerat 100'000 ex och därmed ingår även PixelMator
Nu har även Pixelmator upplåst!
Man kan även få fler program om någon köper paketet via någons " invite" länk, just nu erbjuds LaunchBar och det finns ett till program som ännu icke är presenterat.
Om ni planerar på att köpa bundeln så finns det inga nackdelar med att köpa den via min "invite" länk, jag skulle i alla fall bli mycket glad!
Min länk ----> https://www.macheist.com/buy/invite/438
Tja det står ju så här: Cha-Ching 2.0 uses new serial numbers. Your serial number will appear here Monday, right when the new version becomes available. så jag antar att den dyker upp snart.
Ehrm såg att det inte var 100'000 sålda ex utan snarare 100'000 dollar vilket i sig inte alls är dåligt.
Tjohoo! Nu finns det ytterligare ett program att ladda ner från Heist, nämligen spelet Wingnuts2. Kolla på era "kvitton" för att se hur ni ska göra för att få det...
Det lite konstiga är att nedladdningslänken hänvisar till "thepiratebay.org"...