Tja,
jag har nu slutat med flera användare. Jag har inget stort behov av det, och då det gav fler bekymmer än vinster, la jag ner.
Problemet var att då ett program hade hängt sig, hängde sig nästan ofelbart flera användare vid avstängning. Det känns surt att behöva stänga av datorn med tvång varannan dag.
Jag har över huvud haft problem med stabilitet. Nu försöker jag fimpa tillägg, ett efter ett, för att se om jag kan slippa dykningar.
Ni som har ärkestabila system. Kör ni endast ett program åt gången? Jag vet inte om jag pressar systemet. Ofta kör jag Entourage, Explorer och Word samtidigt, och ibland även LimeWire, men det känns som att det är för att just kunna köra flera program samtidigt, som man investerar i en dyr TiBook med 284 MB RAM.
Jag längtar litet efter att gå över till OS X, då jag hör att det är betydligt stabilare.
Ganska snart, efter jag köpt datorn, lärde jag mig att starta om när tillfälle gavs, det hjälpte upp en hel del, men fortfarande får jag känslan att mitt system är känsligare än de flestas.
MVH. Ylan