Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Går ej att slå in nummer, endast kontakter!

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag har en 1.1.2 OTB jailbreakad och uppgraderad till 1.1.2 som jag kör med ett StealthSIM, nu till bekymren.

När jag ska ringa och vill slå in ett telefonnummer med knappsatsen så skickas jag ut till springboard när jag slår första siffran. Är det någon mer som har råkat ut för detta eller som vet vad det kan bero på. Jag har installerat SWEPhone och ett par spel det är allt.

Edit: nu ändrade jag i den enda kontakt jag har inlagd och nu fungerar det ännu sämre, om jag trycker på telefon ikonen så blinkar "favoriter" sidan till sen far jag tillbaka till springboard.

skumt

Hade för mig att du måste installera iWorld om du ska använda en svensk operatör med 1.1.2.

Patrik D ---> Du hade helt rätt nu fungerar det som det skall, tack så mycket för hjälpen.

• Medlem
  • Uddevalla
  • 2008-01-21 22:14

Inget annat man kan göra för att lösa problemet? har inte tillgång till trådlöst på några dagar.`=(

Ursprungligen av Palhson:

Inget annat man kan göra för att lösa problemet? har inte tillgång till trådlöst på några dagar.`=(

Du kan väl iofs använda installer på GPRS/EDGE bara att det tar lite tid.

• Medlem
  • Uddevalla
  • 2008-01-21 23:13

Det e klart, men det kommer att kosta mer också...

• Medlem
  • 2008-01-21 23:42

iWorld tar 55kb, kommer kosta runt 1 kr om jag räknat rätt.

• Medlem
  • Uddevalla
  • 2008-01-23 23:55

Funktionsräknare till iPhone

Är det någon som vet om det finns funktionsräknare till iPhone?

Ursprungligen av Palhson:

Är det någon som vet om det finns funktionsräknare till iPhone?

Var vänlig att förklara vad en funktionsräknare är?

1
Bevaka tråden