Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

1.1.3 gör att min ipod lutar funka, snälla hjälp!

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Fick hämta ut en ny touch för att coverflowet inte funkade, fick en ny, öppnade, kollade, funkade fint, uppdaterade till 1.1.3 och då slutade det funka, snälla, försöker nedgradera till 1.1.1 som det var när jag fick den, men står i itues att det vart ett okänt fel (1)

Vad gör jag för fel, börjar bli så less på den här jävla skiten till ipod!

EDIT på det här...Det verkar som om det har ått med musiken att göra! För när jag lägger in musiken från min gamla ipod (yamipodet har fått den från ipoden till datron) så funkar inte coverflow, men när jag tar några låtar jag nyss laddat hem så funkar coverflow...Vad är det för fel på den gamla musiken?

EDIT 2: Måste man ha ifyllt, i itunes, ett album för alla låtar för att det ska funka, det är det jag fått fram iallafall, när jag tar bort albumet så slutar coverflowet att funka? korrekt?

Senast redigerat 2008-01-22 16:12
  • Medlem
  • International user
  • 2008-01-24 01:09
Ursprungligen av dennisss:

Fick hämta ut en ny touch för att coverflowet inte funkade, fick en ny, öppnade, kollade, funkade fint, uppdaterade till 1.1.3 och då slutade det funka, snälla, försöker nedgradera till 1.1.1 som det var när jag fick den, men står i itues att det vart ett okänt fel (1)

Vad gör jag för fel, börjar bli så less på den här jävla skiten till ipod!

EDIT på det här...Det verkar som om det har ått med musiken att göra! För när jag lägger in musiken från min gamla ipod (yamipodet har fått den från ipoden till datron) så funkar inte coverflow, men när jag tar några låtar jag nyss laddat hem så funkar coverflow...Vad är det för fel på den gamla musiken?

EDIT 2: Måste man ha ifyllt, i itunes, ett album för alla låtar för att det ska funka, det är det jag fått fram iallafall, när jag tar bort albumet så slutar coverflowet att funka? korrekt?

Lite knepigt det där med nedgraderingen...kolla in den här sidan och gör exakt som det står..

Nedgradera från 1.1.3 till 1.1.1

Verkar va väldigt viktigt med timingen av hårdresetten vilket jag slogs med en bra stund innan jag hitta den här sidan som funkade utmärkt!

Det finns en lite länk där oxo med 1.1.1 och 1.1.2 om du behöver dom!

Lycka till!

Senast redigerat 2008-01-24 01:19
  • Medlem
  • Vännäs
  • 2008-01-24 18:50
Ursprungligen av MaxxUS:

Lite knepigt det där med nedgraderingen...kolla in den här sidan och gör exakt som det står..

Nedgradera från 1.1.3 till 1.1.1

Verkar va väldigt viktigt med timingen av hårdresetten vilket jag slogs med en bra stund innan jag hitta den här sidan som funkade utmärkt!

Det finns en lite länk där oxo med 1.1.1 och 1.1.2 om du behöver dom!

Lycka till!

Tack som fan för den länken! Den lär komma till användningn, nu när min iPod kommer imorgon. Dock vet jag inte om det är en 1.1.2 eller en 1.1.3

Alla iPod som man köper är väl i 1.1.1¨, för om dom har tex 30 st i lagret och det kommer en ny uppgradering tar dom ju inte ut alla och uppgraderar dom, packar ner dom och plastar in dom igen;)

  • Medlem
  • International user
  • 2008-01-30 00:19

har du uppdaterat itunes till 7.6?

1
Bevaka tråden