Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Samma här, men IE har ett par funktioner som jag gjort mig beroende av så jag får fortsätta. Emellanåt kör jag också Netscape och iCab. Den senare tycker jag fungera ganska bra och krachar sällan. Dock har den ibland problem med javascriptmenyer.
quote:Skapades ursprungligen av: mondo65: Mozilla kraschar på min dator, men det är sant att IE också är väldigt skakigt och buggigt... Undrar om alla programmerare i USA röker crack...?
Ok nu kör jag Netscape 7.0.
Snabbare än Mozilla 1.1 men ett problem kvarstår: Hur sorterar jag mina bookmarks, det spelar ingen roll hur jag väljer det blir bara soppa ändå. Måste man spare dem på ngt sätt?
hmm jag får ett irriterande problem med Netscape och Mozilla och det är när jag besöker flash sidor och vissa andra sidor så börjar scrollbar´en att flimmra när jag scrollar på sidan, väldigt jobbigt.
quote:Skapades ursprungligen av: Christopher: ill_chrill --> Hur kan Mozilla vara långsammare än NS? NS är ju samma sak fast med mer lulllull och dessutom en äldre build..
Det vet man inte, det kanske bara var som jag uppfattade det.
Eftersom jag inte utvecklat någon av dem och dessutom har väldigt svårt att göra ett korrekt test så kan jag heller inte svara på den frågan.
quote:Skapades ursprungligen av: King Good: ill_crill: testa att klicka på "manage bookmarks" under "favorites" så kan du styra och ställa precis hur du vill med bokmärkena.
Ja, jag förstår hur det SKA gå till.
Jag klickar på "manage bookmarks" sen "Sorted by name" tex men när jag stänger bookmarks-fönstret är de samma som innan igen. Jag kan dra dem på plats en och en men det är ju helt orimligt om man har många.