Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Byta skal på nano?

Tråden skapades och har fått 12 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Någon som vill ha en svart nano men bara 4 Gb?
Jag har beställt en 8 Gb, men vill gärna ha den i silver, så om det fanns ett sätt att byta skalen på dem, skulle någon vilja göra det? Svart<-->Silver, alltså

håller verkligen med dig asså!jag vill ha en grön 8gb! men vem ve det kanske går att byta?:confused:

Det ska ju gå att byta innanmätet (service, dvs), vi får se när någon sjuk japan skickar ut de första obduktionsbilderna

Måste lägga till att toppen och botten av den svarta nanon är ju svarta, inte vita som de andra, så det kommer nog inte se så snyggt ut ändå. Jag antar att man skjuter ut innanmätet ur skalet vid service.

Jag ville ha en som ser ut som min Cinema Display, silverfärgat skal och vit topp och botten...

Fan, jag köpte min 4GB 3 dar innan 8GB kom ut nu ...har använt min och allt detta nu ..samma pris hade ja fått 8GB köpte den på elgiganten ..tror inte ja kan lämna in den nu när ja öppnat kartongen och använt den ...fan ...blir less på apple...

Man ska ju aldrig köpa en apple-pryl 1-2 veckor innan en apple-presentation eller expo som rör apple...

Tar tillbaka det jag sade förrförra meddelandet; enligt en nano-obduktion med fläskiga bilder (http://gallery.ilounge.com/ipod/thumbnails.php?album=61) så är topp och botten löstagbara! Någon som vill byta?

Fast, enligt en annan källa... kanske lästa det på iLounge.com eller engadget.com, så blir det extremt lätt repor i kanterna när man ska ta isär den nya nanon...

• Oregistrerad
  • 2006-10-30 13:07

Vet nan vart det gar att byta/kopa??????????????????????????
vill ha ett nytt silver skal till min nano G2

• Medlem
  • International user
  • 2007-01-19 08:31
Ursprungligen av assar:

Vet nan vart det gar att byta/kopa??????????????????????????
vill ha ett nytt silver skal till min nano G2

jag har inte sett några till nano G2, men ja har sett att man kan köpa nya till de lite äldre modellerna. det kommer nog snart.

• Medlem
  • Skövde
  • 2007-01-18 20:09

det går inte ja har kollat det

• Medlem
  • Skövde
  • 2008-01-27 21:09

nåå...har det kommit än?

• Medlem
  • Stockholm
  • 2008-01-29 16:56
Ursprungligen av fedi-93:

nåå...har det kommit än?

Nope

• Medlem
  • Skövde
  • 2008-01-30 14:44
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-01-30 21:30

Tror att det är ett skal som skall sitta utanpå det gamla. Det kan ju också iufs.

1
Bevaka tråden