Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hjälp mig att besluta: iPhone eller inte?

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-01-30 09:55

Hej!

Jag blir galen!!! Jag KAN INTE vänta på att iphone kommer till Sverige. Vill köpa nu!!!
ÄR DET DUMT???
NI MÅSTE HJÄLPA MIG att besluta. Övertyga mig!!

mvh
Dan

• Medlem
  • Kävlinge
  • 2008-01-30 10:22

Köp, bästa telefonen som finns! En njutning att använda varje gång :)!! http://www.blocket.se/vi/13961420.htm?ca=11_s

• Medlem
  • International user
  • 2008-01-30 10:37

åk till frankrike, köp en olåst. Problem löst. Funkar precis likadant som den kommer göra när den släpps i sverige, dock utan visual voice mail vilket du kan få om du fixar abonemang med dom som säljer iphone i sverige. Den är lite dyrare men enligt min åsikt värt det i längden. Desutom framtidssäker. Blir surt för många dagen Apple släpper en firmware med massa kul som är "ohackbart", om nu den dagen kommer.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2008-01-30 11:01

Kan bara rekommendera den! Visst finns det en del program som man saknar i originalutförande, men det mesta ordnar man lätt med tredjepartsprogram.

Köpa från frasselandet? Nja, det tror jag inte är att rekommendera faktiskt.

Kan bara hålla med Pascoe, en njutning VARJE gång. Faktiskt ungefär som den proffisga Tuborgreklamen en gång i tiden.

• Medlem
  • International user
  • 2008-01-30 13:35

hur kan du säga att köp från frankrike inte är något att rekommendera? har du en därifrån kanske? trodde inte det....

Att kunna uppdatera direkt när en ny FW släpps är något jag värdesätter enormt. Skulle aldrig personligen chansa på att köpa en jag själv låser upp, om jag inte tänkt behålla den på samma firmware.

Om han redan är lite skeptisk till att köpa en så är det kanske skönt att köpa en han vet fungerar?

Dan, du har i princip ställt samma fråga i andra diskussioner. Istället för att ställa snarlika frågor i olika diskussioner så är det nog vettigt att hålla sig till en diksussion.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2008-01-30 14:49

Ja. förlåt - man är ju rädd att ingen ska svara...
Hursomhelst undrar jag om det är krångligt att skaffa iphone i Frankrike. Ska dit i feb. Kan bara traska in och köpa?
Finns åäö + svenska menyer???
Vad kan man få tag i den på billigaste sätt/ställe+

mvh,
Dan

Ursprungligen av Dan:

mvh,
Dan

Sök och du skall finna!
Håll inne A->(ÅÄ) O->(Ö)

(Ursäkta vet inte vad som hände ta bort den ena!)

Ursprungligen av Dan:

mvh,
Dan

Sök och du skall finna!
Håll inne A->(ÅÄ) O->(Ö)

1
Bevaka tråden