Jag personligen är rätt imponerad och väldigt nöjd med tjänsterna från Google. Förutom sökmotor, så erbjuder Google till dem som har konto hos dem, t ex e-post, blogg, fotoalbum (Picasa webb album), kalender och anpassad startsida (iGoogle).
Förutom sökmotorn, så använder jag e-post, iGoogle, e-post och fotoalbum. Rätt schysst gratistjänst med ett konto med över 2GB delat lagringsutrymme för de olika tjänsterna.
Väldigt användarvänligt gränssnitt generellt genom alla tjänsterna (av de jag använder och testat).
Fotoalbumtjänsten passa mig utmärkt nu när jag har börjat fotografera på hobbynivå. Rätt smidigt att kunna dela ut webbadress till fotoalbumet eller direktlänkar till specifika albums. Och man kan välja att alla foton är antingen sökbara eller inte.
E-posttjänsten Gmail har jag använt sedan det kom. Väldigt schysst att kunna bifoga filer upp till 10MB per meddelande. Intern chatfunktion med andra Gmail-användare som man har i sin kontaktlista.
Jag har egentligen inget mål med denna tråd. Ville bara berätta något positivt och förhoppningsvis kan det hjälpa någon som inte är nöjd med någon annan internettjänst.