Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Erfarenheter av StealthSIM?

Tråden skapades och har fått 124 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Umeå
  • 2008-01-29 23:57

Har just installerat 1.1.3 och ska kolla. Det bör inte vara någon skillnad då det är samma baseband, men man kan ju hoppas.

  • Medlem
  • Nacka
  • 2008-02-01 13:14

"This iPhone must be used with an approved SIM" får jag när jag lagt in mitt Halbop 3G + mumien.se's chip. Någon ide? Är det 3G-kortet som är felet?

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2008-02-01 21:00

Har fått mitt mumien.se' chip nu och när jag sätter i det står det bara "no SIM". Har testat med mitt tele2-kort samt en kompis tele2-kort. Blir precis samma sak. Har testat att köra iWorld flera gånger men ingen skillnad. Någon som kan veta vad som är fel?
/Mårt

  • Medlem
  • Mölndal
  • 2008-02-01 21:59

Jag kan bara säga att Stealth Sim funkar klockrent för mig.
Har iofs en polare som är ÅF och får således köpa billigt av honom och har ju heller inga problem med frakt och annat. Funkar helt perfekt med mitt Telia 3G kort.
Dock så finns det tydligen vissa problem med tele2 kort, men inget jag kan verifiera.

Mumien.se kort

Hej

Rapportera gärna fel direkt till oss på info@mumien.se så skall jag gå igenom dom i lugn och ro sen skall jag ha ett samtal med min levernatör på måndag för att gå igenom eventuella problem så att jag kan åtgärda det.

Vi är glada att vår leverantör tar tillbaka alla kort som inte fungerar och byter ut dom så ni behöver inte vara oroliga heller,

Stefan
//Mumien.se

Bevaka tråden