Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hur många iphone-problem har ni?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-02-02 15:37

Hej!
Jag är fortfarande i valet och kvalet att köpa en hackad lur eller vänta på en svensk.
Min undring är hur många problem har ni som ha en hackad telefon. Här på forumet läser man ju ofta omtappade samtal, sms som inte går fram osv. Det känns ju inte acceptabelt när man ska använda den som telefon - och det tänkte jag. Det är ju en investering som ska funka i några år som jag ser det. Hur ser ni på detta? Många här verkar ju vara nöjda med att den funkar ibland eller används som en iPod touch...

mvh
Dan Hedman

• Medlem
  • Umeå
  • 2008-02-02 15:46

Köp gen 2. Det skulle jag, om jag inte hade en och visste det jag vet idag. Det kanske dröjer ett år, men det överlever du.

Se det så här också, det är ju bara de med problem som dyker upp här och klagar. Procentuellt så skulle jag tippa på att det är en väldigt liten del som har dessa problem med tappade samtal och sms som inte går fram. Personligen så har jag inte haft ett enda problem, en gång så har den låst sig och jag fick göra en omstart av telefonen bara.

Det finns alltid saker man blir mindre nöjd med, oftast småsaker. Tex så tycker jag själv att det är drygt att jag inte kan markera ett sms som läst när jag tar emot det med telefonen i låst läge. Enda sättet att få bort bubblan är att låsa upp och läsa konversationen.

Som helhet så har det funnit fler saker jag vart missnöjd med på mina tidigare telefoner än vad iPhone har.

• Medlem
  • Uddevalla
  • 2008-02-03 03:19

själv har jag inte haft ett enda promblem och tycker att telefonen är grym, så jag håller med ovanstående och tror att % av nöjda ägare är hög.

1
Bevaka tråden