Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Tjena, jag har en 1.1.2 OOB, och när jag ansluter till iTunes så visar den på 180mb övrigt på min telefon, letat i veckor men inte lykats lokalisera dessa filer.. Ligger dom kvar sedan OktoPrep eller 1.1.2 Jailbreak eller vad..? Har bara program för 20mb på min iPhone..
Finns det någon här som har samma problem eller vet något?, har flytta allt i min iPhone till mediapartitionen nu, men saknar ändå 180mb som ligger där och skräpar..
Jag har nåt som heter youtube.zip och root.zip på min iPhone. Vad jag förstår kan man ta bort dessa!? Nån som kan bekräfta att det är OK, så jag inte brickar den eller annat otrevligt :). Har uppdaterat från en 1.1.1->1.1.2.
Det utrymmet är reserverat speciellt för katalogmappen, det vill säga root. iPhone har två partitioner på sin disk, en för Media, dvs iPod etc, och en för användarens filer och program.. Disken där programmen finns är bara 300Mb medan disken som innehåller media är på lite över 7Gb. Alltså så lägger sig "Övrigt" oftast på Applikationsdisken. Frågan är nu bara vad det är som ligger och tar upp plats..
ingne som lyckats reda ut vad det här är på dom senaste månaderna? själv har jag 1,55 gb i övrigt...och tagit bort nästan alla mina program nu till semesterveckan och fått ta bort min högsta betyg lista för att få plats med video....skulle va bra att veta vad som finns i övrigt så man kan rensa........har jailbreakat kanske är nåt därifrån som man kan ta bort och hur i så fallet?