Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Jag gissar att det är MacBook Pro, det känns mest givet. Men det kom visst starka rykten om 16 GB iPhone nyligen.
Lite udda att Sveriges Apple Store inte gått ner, det brukar vara så att USA går ner sist. Det skulle möjligen tyda på iPhone-ryktet i så fall, för iPhone finns ju inte i Sverige.
...såvitt jag kan se så verkar USA, Kanadas och Mexikos applestores vara nere - förutom geografin så har jag svårt att komma på vad som binder dem samman. Hoppas verkligen att svenska går ner snart, och att ny macbook pro kommer (eller ännu hellre, en något uppdaterad version av macbook... men det är bara önsketänkande).
Rätta mig om jag har fel, men var det inte så att det bara var US store som gick ner nu senast, när rosa iPod Nano kom. Apple tappar väl inte så mycket försäljning i USA i och med att det inte ens är morgon "over there". Här i Europa så medför ju en nedstängning att de tappar försäljning i två timmar mitt på dan. Det räcker ju med att US store är nere för att skapa "buzz" runt om hela Internäten.